Sunday, February 26, 2012

Tak suke rasa nie..


Entah kenapa hari nie aku rasa sunyi sangat. Takde sapa nak borak dengan aku, maybe kalau ada pon mesti diorang buat taktau je. Aku taktau kenape aku rasa macam ni . Aku kesunyian sebab takde sape nak layan aku ke? But its okay lagipon aku rase aku kena biasakan diri aku. Mane boleh nak paksa orang layan kita kan. And right now I won't do that, but it is just makin me feel so sad :'(

Since aku dengan bestfriend owh sorry I means ex bestfriend dah tak get along dan satu-satunya orang yang aku harapkan untuk bercerita pon macam dah malas nak layan aku sekarang. Aku tau tak best layan aku nie, boring kan? And for that I am so sorry. Don't worry kita dah paham maksud sebenar excuses awak tu. So it's okay coz i have my teddy. Apa2 pon citer dekat dia je. She is a good listener ekceli Hihi! ;)

p/s : I need my mak so bad!! :'(



Terima Kasih kerana membaca. Kalau Suka Komen laa ^^